ajánlatkérés >>>
Marketing megoldások a kisvállalatoknak:
Az új évezred a legtöbb vállalkozás számára, új piaci kihívásokat jelent. A legtöbb területen egyre jobban kiéleződik a verseny. A termékek gyorsan fejlődnek, és folyamatosan változnak.
Egyre több cég van jelen a piacon, és ezzel együtt az interneten is. A marketing költségek folyamatosan nőnek, ezért mindenképpen olyan marketing stratégiát kell választani, ami kellőképpen hatékony, mérhető, rövid - közép távon is megtérül. Ez természetesen a kisvállalatoknak a legnehezebb megoldani.
A lehetőség ami az Ön kisvállalatának is megoldást jelenthet
Egyre több cég jelen van az interneten. Ezek többsége egyszerű cégbemutatóval van jelen. Nem nyújt semmi szolgáltatást a látogatónak, nem mutatja be a cég valódi szolgáltatásait
Hogyan működik mindez? - néhány tipp, hatékony internet marketing taktikák
A legfontosabb, hogy Önnek kristálytiszta koncepcióra, konkrét célra van szüksége, ha sikeres internet oldalt szeretne
Alakítson ki saját internetes koncepciót, mely összhangban az Ön vállalatának céljaival. Nem érdemes a "hasonló" oldalakat másolni, hiszen minden cég más és más, és valószínűleg van olyan pontja az ön vállalkozásának, amiben ön többet tud nyújtani, mint akit lemásolna. Meg kell találni vállalkozásának erős pontjait, és azokat kell bemutatni mások számára is érthetően.
Kérje profi szakember segítéségét >>>
Alakítson ki profi koncepciót >>>
Néhány pofonegyszerű megoldás, amivel ön új látogatókra, konkrét vevőkre tehet szert!
1. Egyszeri bemutatkozó levél küldése
2. Banner hirdetés
3. Kereső optimalizálás: Aki az interneten céltudatosan keresőben keresget, az már valószínűleg eldöntötte, hogy szüksége van az adott termékre, vagy szolgáltatásra. A nem megfelelően felépített internet oldalon azonban nehezen, igazodnak el a keresők.
A keresők robotprogramjai folyamatosan járják az internet oldalakat, és gyűjtögetik az adatokat. Ezeket összegzik, és osztályozzák az oldalakat.
Tegyen egy próbát, tesztelje le internet oldalát a google keresőjével!
Ha ön nincs megelégedve a keresőkben jelenleg elfoglalt pozíciójával, az alábbi kérdéseket érdemes feltennie az oldal készítőjének:
Van e az Ön internet oldalának sitemap oldala?
Mennyi kereszthivatkozás van az aloldalakon?
Hány H1 és H2 címsor van az oldalban?
Hányszor szerepel a címsorokban az adott kulcsszó, ami alapján szeretné hogy önre találjanak?
Szövegként van e elhelyezve az internet oldalán a tartalom?
Hányszor szerepel a tartalmi részekben az adott kulcsszó, ami alapján szeretné hogy önre találjanak?
Hány külső link mutat az ön internet oldalára?
Hány oldalon belüli belső link található az Ön internet oldalán?
4. Folyamatos hírlevél, hogy növelje ügyfélkörét:
Bárki aki az Ön weboldalára látogatott, ha azonnal nem is, de a későbbiekben, még értékes vásárló válhat belőle. Ahhoz azonban, hogy ez létrejöhessen, folyamatos kapcsolattartásra van szükség. Sajnos nem tarthatja Ön sem minden egyes potenciális ügyféllel, vagy ügyféljelöltel személyesen a kapcsolatot. Javasoljuk, hogy alakítson ki saját hírlevelet, hogy hogy amennyiben igényli, folyamatosan tájékoztathassa a fontos eseményekről.
5. Értékes tartalom: Talán a legfontosabb, hogy ha leendő ügyfeleink website-unkra tévednek, akkor megkapják a megfelelő információt, amire szükségük van. Ez lehet egyszerűen, naprakész árinformáció, cégadatok, termékbemutató, konkrét elérhetőség, megrendelőlapok. 20- 30 évvel ezelőtt ha valaki információt szeretett volna szerezni valamiről, felkereste az adott témában a megfelelő szaküzletet. Napjainkra azonban a világ felgyorsult, a kereskedelem kicsit átalakult: Ma a potenciális ügyfelek egy jelentős része, ugyanezt interneten teszi meg. Felmérések alapján az interneten böngészők 83,7%-a, tudatosan információt keres, vagy konkrét megoldást egy adott problémára.
Helyezzen el internet oldalán, a szokványos termékbemutatókon, árlistákon kívül, a végfelhasználót segítő hasznos tippeket, tanácsokat is ezzel hatékonyan növelheti oldalának marketing értékét.
Hogyan mérhetjük a látogatottságát internet oldalunknak?
Internet statisztikai rendszerből elég nagy a választék: vannak olyan tárhely szolgáltatók, ahol a látogatottsági statisztika mérése, az alapszolgáltatás része. Van számos független statisztikai, rendszer melynek, az előnye, hogy a tárhely szolgáltatástól függetlenül méri oldalunk látogatottsági statisztikáját, így egy esetleges szolgáltató váltásnál, a statisztikai adatok megmaradnak, az oldal látogatottság mérése továbbra is a megszokott módon folytatódhat. Mérje ön is internet oldalának látogatottságát független statisztikai rendszerrel.
Websas.hu - ingyenes on-line statisztika >>>
ajánlatkérés >>>
|